środa, 17 lipca 2013

[000] Hello!


Hej! 
Pragniemy z radością powitać was na fanpejdżowym blogu. Mamy zamiar wstawiać tu różnego rodzaje recenzje, artykuły związane z Azją (kpop, asian style, asian food etc) oraz w bliskiej przyszłości fotorelacje z podróży. Blogowy zespół zzrp jest trochę większy oraz bogatszy o parę osób, dlatego też będziecie mieli okazję czytać tutaj artykuły zamieszczane, nie tylko przez adminki z fanpejdża. ^^ 
Myślę też, że obecny skład się powiększy, dlatego też mam zamiar za każdym razem edytować tą notkę, by wpisać opis nowego członka. xD

Dlaczego założyłyśmy blogową wersję fp?
Jest to taki ''prezent'' dla uczczenia 1 rocznicy fanpejdża. Oprócz tego, brakowało mi jakiegoś bloga o różnych azjatyckich różnościach. Zresztą sama chciałabym spróbować poblogować, a jak wiadomo, fanpejdż bardziej służy do wstawiania obrazków, niż recenzji, czy artykułów.

Co będzie na nim zamieszczane?
Tak jak wyżej pisałam:
x recenzje mang i anime,
x artykuły o azji:
-asian style
-asian food
-asian music
oraz inne rzeczy, które mam nadzieję czytelnicy zasugerują w komentarzach.

Ołkej. Teraz przedstawię wam osoby, które będą prowadzić tego bloga. *i tak w przyszłości będzie nas więcej*

Luna-jestem założycielką fp oraz tego bloga. Mam lat 16, interesuję się rysowaniem, muzyką i wszystkim co jest chociaż trochę interesujące. Niecierpię nudnych rzeczy, a melancholia mnie dobija. Mam zamiar wstawiać recenzje, oraz artykuły o asian style. Jednak kto wie, może mi się odmieni i będę o czymś innym pisać. xD


<---- it's me xDDDDD


Moka-Hej wszystkim! Mam na imię Laura, w internecie Moka. Jestem zafascynowana kulturą Azji, M&A, muzyką, modą azjatycką, a nawet lalkami dollfie oraz pullip, które również pochodzą z Azji. W skrócie - jestem zafascynowana Azją. Chcę dzielić się z Wami na tym dopiero rozwijającym się blogu moimi odczuciami do różnych anime i mang, ciekawostkami dotyczącymi Azji, pokazywać Wam zdjęcia z moich własnych podróży, polecać sklepy z modą azjatycką (bo wiem, że niektórzy tak jak ja kiedyś szukają takich odpowiednich sklepów), po prostu wszystko co związane z Azją. Dosłownie, chcę Wam przedstawiać różne zachowania ludzi z dalekiego wschodu, które zaobserwowałam czy przedstawił mi je mój tato, Koreańczyk z krwi i kości, dzięki któremu tak dużo wiem o Azji. Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tutaj coś dla siebie, bo wbrew pozorom nie chcemy zamykać się w temacie M&A, a ten blog będzie bardzo obszerny! Jeśli ktoś bardziej chce mnie "poznać", zapraszam na mojego własnego bloga - http://moka00.blogspot.com/

Pingwin-Mam 15 lat. Głównie interesuję się fotografią i muzyką. Nienawidzę rutyny. Lubię mroczne klimaty. Kocham poznawać nowych ludzi.

Shoku-Jestem Shoku, lubię kabanosy, pierogi i ogólnie jedzenie. Kocham Naruto i Fairy Tail całym sercem. Jestem wredna, ludzie mnie wkurzają. Wosk mi się topi na widok dobrych dupeczek.

Mam nadzieję że będzie wam się miło czytało tego bloga. Oraz proszę: zasugerujcie w komentarzach o czym byście chcieli przyszłe notki. ^^
PS: tak, tak. wiem, ze wyglad nie zachwyca, na pewno jeszcze bede nad nim pracowac. xD

21 komentarzy:

  1. Super, że powstał taki blog, na pewno będę śledzić! Gdyby była potrzebna jakaś pomoc, to jestem chętna, bo pisać bardzo lubię i myślę, że mi to jakoś wychodzi :) Przygodę z M&A w sumie dopiero zaczynam, ale już mnie pochłonęło :D
    Pozdrawiam,
    Vivienne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się spodobał! <3
      Jeszcze pewnie będę robić rekrutację na nowe osoby. :33

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o recenzje Anime i Mangi to chętnie będę czytał ;3 Mogę też dać coś od Siebie ;D A co do tego co możecie jeszcze dać tutaj to według mnie wrzucajcie swoje rysunki ( jeśli takie macie ;D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna na pewno ma XD I zdecydowanie jestem za :D

      Usuń
    2. Ok, jak bede miala cos godnego dodania, to zrobie jakiegos rysunkowego posta. xD

      Usuń
  3. Pingwin ma najlepszą ksywę :D To ja będę fanką pingwina, trochę brzmi jak bym jakiegoś nielota zaadoptowała z zoo... Z fb kojarzę tylko jeszcze Lune ;)
    Jak no nie wiem bardzo chcieli z czymś pomocy to ja też mogę zgłosić się na wolontariuszkę, ale nie w kwestii pisania notek, bo jestem zbyt leniwa i mam swój mały ciasny, ale własny blog. Nie wiem, jak będziecie chcieli pomoc w pochowaniu hejterów w lesie, bo pewnie tacy kiedyś się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche ranisz, ze tylko Pingwin ci sie przypodobal :CCCCCCCC
      Ok, bede pamietac, do kogo sie zglaszac, jak bedzie najazd hejterow xD

      Usuń
  4. Już w pierwszym poście wyczuwam pokłady pozytywnej energii :D Nie mogę doczekać się następnych. Będę starała się śledzić na bieżąco :)
    Muzyka na blogu jest taką małą wisienką na torcie - idealnie dopełnia cały efekt :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że przydałaby się opcja "Anonim" w komentarzach xD"
    A tak poza tym, to mam sporo pomysłów na artykuły: męska moda w Korei, damska moda w Korei (to samo z Japonią i Chinami, bo wszędzie się to trochę różni), azjatyckie fryzury, jeśli jeździcie na konwenty, to recenzje z nich, coś z kpopem (np. dlaczego wciskają tyle angielskich słówek do piosenek, jeśli często nie umieją ich nawet wymówić czy w jaki sposób girls bandy zyskują fanów często po trzydziestce), a jeszcze fajniej by było, gdybyście pojęcie Azji nieco rozbudowały. Azja to nie tylko Japonia, Korea i Chiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah widzę że się rozwijacie: Fanpejdż, forum, blog, czekam na program telewizyjny xDD
    A tak serio to myślę że będę wpadać, co mnie będzie interesować? Jedzenie(xD) i recenzje C:
    Pozdrawiam i powodzenia w blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum juz nieaktualne, przez jednego podludzia xD
      A zamiast programu telewizyjnego, hm, kto wie, moze jakis vlog..............xD Nie no, raczej nie, ale moglby byc. xD

      Usuń
  7. Huuu~! Świetny blog. Ciesze się, ze powstał. Na pewno będę stałą czytelniczką! ^^
    Co do notek, to chętnie poczytałabym o seiyuu, ile przeszli obecni seiyuu, by być tym kim są etc. Ostatnio coraz częściej się tym interesuję i miło by było o tym u Was poczytać ^^
    Pozdrawiam, Nenene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja z checia o tym napisze, bo mam swoich ulubionych seiyuu <3

      Usuń
    2. Ooo ♥
      A jak można wiedzieć, to jakich? ^^
      Nenene.

      Usuń
    3. Uwielbiam Aye Hirano, wiec na 100% jesli bym to robila o niej napisala! Oraz seiyuu Izayi z DRRR, tylko nie pamietam jak sie nazywal :c

      Usuń
    4. Hiroshi Kamiya ! ♥
      Ubóstwiam go ! ♥
      Nenene.

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba blog !
    Na pewno będę stałą czytelniczką ♥♥!
    Fajne Luna że zrobiłaś bloga z chęcią będę mogła pomagać ^^. A co do tego bloga można też zrobić notkę o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory ^^. Możesz też zrobić notkę o Mirai Nikki ^^ Będę wdzięczna . Pozdrawiam ♥ !

      Usuń